Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΘΕ'Ι'ΚΗΣ ΜΗΤΡΑΣ.

Η γλώσσα της θεϊκής μήτρας
Νέες ανακαλύψεις υποδεικνύουν ότι ο κόσμος μας αποτελεί αντανάκλαση των πεποιθήσεών μας.

Όλα όσα πιστεύαμε μέχρι σήμερα πρόκειται να ανατραπούν.

Η δύναμη για να δημιουργήσουμε χαρά, να θεραπεύσουμε τα δεινά μας και για να επικρατήσει ειρήνη στα έθνη βρίσκεται μέσα μας!

Τα θαύματα που βλέπουμε στον κβαντικό κόσμο, υποδεικνύουν τις επιστημονικούς μας περιορισμούς ή μήπως τις μεγάλες δυνατότητές μας;

Θα μπορούσε η αυθόρμητη θεραπεία ασθενειών, ή η ακαριαία σύνδεση με όλους και όλα, ή ακόμα και το ταξίδι στο χρόνο να αποτελεί τον πραγματικό μας προορισμό στο σύμπαν;

Μία σειρά ανατρεπτικών πειραμάτων μεταξύ 1993 και 2000, αποκάλυψαν την ύπαρξη ενός δικτύου ενέργειας που συνδέει τα πάντα στη ζωή μας και τον κόσμο μας, το ποίο ονομάζεται Θεϊκή Μήτρα (Divine Matrix).

Από την θεραπεία του σώματός μας μέχρι την επιτυχία στην εργασία και τις σχέσεις μας και την επικράτηση της ειρήνης, τα νέα στοιχεία αποδεικνύουν ότι όλοι μας μπορούμε να μιλήσουμε απευθείας στην δύναμη που συνδέει όλο το σύμπαν.
Ας ακολουθήσουμε τον Gregg Braden σε αυτό το θαυμάσιο ντοκιμαντέρ ταξίδι που συνδυάζει την επιστήμη, την πνευματικότητα και τα θαύματα μέσω της γλώσσας της Θεϊκή Μήτρας.
(Το ντοκιμαντέρ αποτελείται από 2 μέρη. Μόλις τελειώνει το ένα βίντεο συνεχίζει αυτόματα το επόμενο..)





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΤΟ ΟΓΔΟΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ.

Το όγδοο αμάρτημα...
Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα είναι γνωστά. Μας βοήθησε λίγο κι ο Φίντσερ στο Seven να τα εμπαιδώσουμε, λες και δεν τα γνωρίζουμε από τη μέρα που καταλαβαίνουμε τι παίζει σ΄αυτό το κόσμο. Αλαζονεία, οκνηρία, λαιμαργία, λαγνεία, απληστια, οργή, ζηλοφθονία. Νομίζω όμως πως είναι καιρός να μπει στη λίστα κι ένα άλλο διαχρονικό αμάρτημα, που κατά τη ταπεινή μου γνώμη είναι η μάνα όλων των υπόλοιπων.

Η απάθεια..


Κι είναι η μάνα, γιατί αυτή επιτρέπει στα υπόλοιπα να κόβουν βόλτες ανενόχλητα πάνω στη μίζερη αντίληψη της ζωής. Αν τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα μπορούν ν΄ανοίξουν τη πόρτα για τη κόλαση, η απάθεια είναι αυτή που τους επιτρέπει να υπάρχουν, να δίνουν τη καθημερινή τους παράσταση στο θέατρο της παράνοιας που ονομάζεται ανθρώπινος πολιτισμός.

Ψάχνοντας τη λέξη απάθεια, βρήκα μια φράση που ειπε κάποιος άγνωστος. Η ανοχή συνίσταται από εννιά μέρη απάθειας κι ένα μέρος πουτανίστικης αγάπης.
Το 1964 μπροστά στο σπίτι της, η Κίτυ Τζενοβέζε δολοφονείται αγρια ενώ το δράμα παρακολουθούσαν αμέτοχοι 38 μάρτυρες-γείτονες μέσα από τα παράθυρά τους, χωρίς να πιάσουν ούτε το τηλέφωνο να καλέσουν την αστυνομίαΗ απάθεια αυτών των ανθρώπων έγινε θρύλος. Γράφτηκαν μελέτες, βιβλία, ταινίες ακόμα και τραγούδια για τη περίπτωση αυτή που πήρε διάφορα ονόματα. "Το σύνδρομο του θεατή" "το σύνδρομο του κακού Σαμαρείτη" "το σύνδρομο Τζενοβέζε" Καταναλώθηκε ένα σωρό μελάνι για να βρει λόγια, αιτίες, εξηγήσεις γιατί αυτοί οι άνθρωποι έμειναν ΑΠΑΘΕΙΣ.

Το όγδοο θανάσιμο αμάρτημα δεν είναι καινούργιο. Βαδίζει μαζί με τα υπόλοιπα χέρι χέρι. Δίπλα στα άπληστα αρπακτικά, την ώρα που δολοφονούν τα θύματά τους που μπορεί να είναι ακόμα και ολόκληροι λαοί, υπάρχει η απάθεια εκείνων που που παρακολουθούν αμέτοχοι να διαπράττεται το έγκλημα. Δεν "ανακατεύονται" "θέλουν την ησυχία τους". Δεν "θέλουν μπλεξίματα" Κι ακόμα χειρότερα. Δεν τους αφορά αν δεν είναι οι ίδιοι τα θύματα, ή στη χειρότερη περίπτωση δεν αντιδρούν καν, όταν είναι τα θύματα.

Η απάθεια είναι η είσοδος για τη κόλαση. Η παιδική χαρά των απανταχού άπληστων μωρόδοξων αμαρτωλών. Που στο δρόμο για τη κόλαση πατάνε πάνω στις ζωές των ανθρώπων σαν νά'ναι κουρελούδες. Πατάνε γιατί οι άνθρωποι έχουν μετατραπεί σε κουρελούδες. Βλέπουν τη ζωή τους μέσα από τα μάτια ενός παλιόχαρτου. Που το παίζουν οι άλλοι όπως γουστάρουν.

Θα μπορούσε έστω κι ένας να είχε κατέβει κάτω να φωνάξει, να τρομάξει το φονιά, να σώσει τη Κίτυ. Τι ήταν αυτό που κράτησε 38 ανθρώπους κρυμμένους μέσα στις φωλιές τους σαν ποντίκια.. Τι ήταν αυτό που ήταν τόσο δυνατό ώστε να δεχτούν να ζήσουν μ΄αυτές τις εικόνες για το υπόλοιπο της ζωής τους, γνωρίζοντας πως είναι συνένοχοι σε μια δολοφονία για την οποία δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ να αποτρέψουν.

  • Τι είναι αυτό που κρατάει το κόσμο που πεινάει, που χάνει τους αγαπημένους, που βλέπει τα παιδιά του να πεινάνε, τους αρρώστους του να μην έχουν φάρμακα, τους συνανθρώπους να πεθαίνουν αβοήθητοι ξεχασμένοι, σαν να είναι ένα τίποτα. 
  • Τι είναι αυτό που κρατάει σιωπηλό, ταπεινωμένο, ένα λαό που ξεφτυλίζεται, εκβιάζεται, αντιμετωπίζεται σαν νούμερο σε μια κονσόλα ενός άπληστου τραπεζίτη που κόβει συνέχεια λίβρες κρέας για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία του...

Η απάθεια


  • Το σύνδρομο του να καθίσει κάποιος ήσυχος την ώρα που τον βιάζουν για να μην αγριέψει περισσότερο το βιαστή. 
  • Το σύνδρομο του κλειστού παράθυρου στις φωνές που έρχονται από δίπλα γιατί δεν είναι "δική μας δουλειά" 
  • Το σύνδρομο του φιλήσυχου πολίτη που αποδέχεται τη τάξη των πραγμάτων, αγνοώντας παντελώς τη δική του εκδοχή για τη πραγματικότητα. Αγνοώντας γιατί ζει, για ποιο λόγο ζει, ποιο είναι το καθήκον του απέναντι στη ζωή και τους συνανθρώπους.


Η απάθεια είναι συνώνυμη της μη συμμετοχής. Της απουσίας πρωτοβουλίας, έμπνευσης, ΠΑΘΟΥΣ. Είναι η απουσία του ιερού πάθους, του ζωογόνου, που αφήνει ανεξέλεγκτα τα αρρωστημένα πάθη να κάνουν παιχνίδι. Κρυμμένη πίσω από χιλιάδες δικαιολογίες που ο καθένας μας φτιάχνει για να κουκουλώσει τις ενοχές του. Δεν ήξερα, δεν γνώριζα, δεν με αφορά, τι μπορώ να κάνω, δεν μπορώ να κάνω τίποτα...

Οι πιο έντιμοι σωπαίνουν στην ενοχή τους. Οι υπόλοιποι αραδιάζουν παπαριές φιλοσοφώντας πάνω στο φαινόμενο όπως κάνω κι εγώ κι οι υπόλοιποι φαφλατάδες. Γιατί υπάρχει και το δέκατο αμάρτημα εκείνο της ΠΡΟΖΑΣ. Οι διανοούμενοι, ο λεγόμενος πνευματικός κόσμος, τα δήθεν ανήσυχα πνεύματα, οι τάχα έξω από τα τείχη της χειραγώγησης και της υποταγής, έχουμε ανάγει το δέκατο αμάρτημα σε τέχνη.

Τη τέχνη του δεν κάνω αλλά δεν σωπαίνω. Μόνο που η κάθε Κίτυ δεν χρειάζεται κάποιον να φιλοσοφεί πίσω από τις κουρτίνες για το τι θα έπρεπε να γίνει ή τι θα μπορούσε να γίνει. Χρειάζεται εκείνον που θα θέσει τη ζωή του σε κίνδυνο γιατί δεν δέχεται να ζήσει με τις ενοχές της απάθειας. Χρειάζεται ένα πολεμιστή στο πλάι της κι όχι ένα τσαρλατάνο. Ένα τολμηρό εξερευνητή της ζωής κι όχι ένα οκνηρό χαρτογιακά που προσπαθεί να μάθει τη τέχνη του πολέμου παπαγαλίζοντας τυφλοσούρτης γραμμένους από τις ζωές των άλλων.

Δυστυχώς είναι δύσκολο να βρεθούν αυτές οι μονάδες που θα έκαναν τη διαφορά γιατί όλοι είμαστε πνιγμένοι στα δίχτυα της απληστίας, της λαιμαργίας, της ζηλοφθονίας, της λαγνείας, της οργής, της οκνηρίας, της αλαζονείας με μια γερή δόση από απάθεια και πρόζα...
Θέλει ένα σάλτο τίγρης όπως έλεγε κι ο ποιητής, για να ξεφύγουμε από την μέγγενη της απάθειας που έχει αρρωστήσει το μυαλό μας και τη ζωή μας. Δεν μπορούμε να περάσουμε απέναντι τη λεωφόρο σερνόμενοι, παρακαλώντας να μη περνάει αυτοκίνητο εκείνη την ώρα.

Πρέπει να βρούμε τρόπους να διασχίσουμε με θάρρος το δρόμο που θα μας οδηγήσει στην απέναντι μεριά. Σε μια ζωή με λιγότερη μιζέρια και περισσότερο μεγαλείο ψυχής. Η κόλαση κι ο παράδεισος είναι εδώ κι εμείς αλίμονο, εξαργυρώνουμε όλη τη ζωη μας σε πενταροδεκάρες προσδοκώντας μια ανάσταση που θα έρθει έτοιμη στο πιάτο μας, δώρο από κάποιο θεό.

Αν η φύση μας ήθελε απαθείς, δεν θα μας είχε δώσει ποτέ την ικανότητα να έχουμε συνείδηση της ύπαρξή μας. Δεν θα μας είχε ταϊσει ποτέ με το καρπό της γνώσης όλης της δημιουργίας που υπάρχει γύρω μας. Κι όμως ακόμα ψάχνουμε να βρούμε την αιτία. Το γιατί. Αδυνατώντας να σηκώσουμε τα μάτια από τις αρρωστημένες εμμονές μας και να περάσουμε απέναντι. Προσκολλημένοι σε κουτάκια που επιμένουμε να αποκαλούμε ζωή.

Οι σιωπηλοί μάρτυρες στο έγκλημα κατά της ζωής. Δηλαδη ένοχοι.







ΠΗΓΗ:
Συνήθης Ύποπτος

http://www.ramnousia.com

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ: ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΡΘΡΟ!



ΑΜΦΕΙΟΝ: ΕΝΑ ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ

Η πυραμίδα του Αμφίονος αποτελεί ίσως την πιο ανατρεπτική σύγχρονη αρχαιολογική ανακάλυψη! Με την ανεύρεση της αποκαλύπτεται ένας κόσμος ξεχασμένος, ένας πολιτισμός που θέτει σε νέα βάση τη θεωρία των πυραμίδων, οδηγώντας έτσι τους Έλληνες στη διεκδίκηση άλλης μίας σημαντικής πρωτιάς. Ο θαυμαστός κόσμος της ελληνικής Ιστορίας επιβεβαιώνει και πάλι το μεγαλείο του!


Η βιβλιογραφία σχετικά με τις πυραμίδες και τα πυραμιδοειδή κτίσματα στον ελληνικό χώρο διευρύνεται τα τελευταία χρόνια μαζί με τα μνημεία που αποκαλύπτονται ή ερευνώνται εκ νέου, ιστορικά, μορφολογικά και λειτουργικά. Ειδικότερα τα πυραμιδοειδή μνημεία της Αργολίδας, για τα οποία θα μιλήσουμε παρα κάτω, θεωρήθηκαν φρυκτωρίες (κτίρια στα οποία άναβαν φωτιά για να μεταδώσουν ένα μήνυμα μακριά) ή χώροι στρατωνισμού και, πάντως, ο χρονικός τους προσδιορισμός έγινε, κατ' αρχήν, με εξωγενή ιστορικά κριτήρια, δηλαδή την αυθαίρετη προϋπόθεση (προσέξτε ότι πυραμίδες και πυραμιδοειδή κτίσματα σχον ελληνικό χώρο ήσαν αδιανόητα πριν από την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αίγυπτο, την «κοιτίδα» των πυραμιδικών κατασκευών!

Δείτε τη συνέχεια ΕΔΩ

ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΛΛΑΣ: ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

Εκπληκτικό: Δείτε τι έφτιαξαν στο νομό Πέλλας! (Φωτογραφία)
Βρίσκεται κάπου στο Νομό Πέλλας και πραγματικά αφήνει τους πάντες άφωνους στο πέρασμά του. 
Πάντως ο δημιουργός είχε φαντασία γι' αυτό το μοναδικό κουρσο-τρακτέρ!


ΤΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ.

Τα ιπτάμενα αντικείμενα της Αταλάντης Φθιώτιδας
Τα γεγονότα της Αταλάντη το 1990 είναι μια από τις σημαντικότερες και πιο μυστήριες εμφανίσεις άγνωστων ιπτάμενων σκαφών στον Ελλάδικό χώρο που αξίζει να σας την παρουσιάσουμε.
Την Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου του 1990 μία σειρά από περίεργα γεγονότα συνέβησαν στην Ελλάδα και αποτέλεσαν μία από τις πιο παράξενες περιπτώσεις εμφάνισης εξωγήινων σε αυτόν τον πλανήτη. Αταλάντη είναι το όνομα μιας πόλης που βρίσκεται στην κεντρική Ελλάδα, στο νομό Φθιώτιδας.

Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο όχι για ένα, αλλά για 12 με 17 ιπτάμενα αντικείμενα, που εμφανίστηκαν αρχικά επάνω από το βουνό της Πεντέλης, στην Αθήνα. Τα ΑΤΙΑ πέταξαν νότια ως την Πελοπόννησο και άλλαξαν πορεία ξανά προς την κεντρική Ελλάδα. Στο δεύτερο πέρασμά τους πάνω από την κεντρική Ελλάδα, περίπου στις 9:30 μ.μ., ένα από τα ΑΤΙΑ, φάνηκε να έχει δυσλειτουργίες και λίγα λεπτά αργότερα το αντικείμενο συνετρίβη έξω από το μικρό χωριό Μέγας Πλάτανος, μερικά χιλιόμετρα από την Αταλάντη. Πολλοί κάτοικοι της περιοχής ανέφεραν το παράξενο γεγονός στις τοπικές αρχές αλλά το δύσβατο της περιοχής δεν επέτρεπε βραδινή πρόσβαση στο σημείο της συντριβής.

Σύμφωνα με μαρτυρία από οικογένεια πολύ κοντινής περιοχής, στις 21:30 εντόπισαν στον ουρανό δεκατρία φωτεινά αντικείμενα κινούμενα με μεγάλη ταχύτητα, με δυνατά σαν προβολείς (όπως είπαν) φώτα που έσκιζαν τον ουρανό, τα οποία πέρασαν από πάνω τους και έφυγαν. Μετά από 15 λεπτά, άκουσαν τρείς διαδοχικές εκρήξεις και στον ουρανό εμφανίστηκε ένα κόκκινο αντικείμενο πολύ μεγαλύτερο από τα προηγούμενα, που έμοιαζε να έχει πάρει φωτιά. Ενώ το κοιτούσαν, αυτό έπεσε στο έδαφος, στο διπλανό λόφο, που απέιχε ένα χιλιόμετρο.

Η μαρτυρία συνεχίζει: "Έπειτα από λίγο ήρθαν , πετώντας με μεγάλη ταχύτητα , άλλα μικρότερα και περικύκλωσαν το μεγάλο . Προσγειώθηκαν σχηματίζοντας κύκλο γύρω από το αρχικό , φωτίζοντας έντονα την περιοχή. Έμοιαζε , σύμφωνα με τους μάρτυρες , να έχουν σχηματίσει ένα προστατευτικό τείχος, που εμπόδιζε την φωτιά να απλωθεί στις γύρω καλαμιές , και από εκεί στα πεύκα . Από ότι φάνηκε το πρωί , φαίνεται πως κάτι είχαν ρίξει , γιατί ο τόπος ήταν υγρός και οι καλαμιές κολλούσαν. Στεκόμαστε και παρακολουθούσαμε. Ο άντρας μου φοβήθηκε μήπως έρχονταν προς τα εμάς.

Άρπαξε το δίκαννο και κίνησε προς το μέρος τους , για να τα βλέπει καλύτερα. Μπροστά από το φλεγόμενο αντικείμενο φάνηκαν να περνούν κάποιες σκιές, αλλά δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε αν ήταν άνθρωποι ή κάτι άλλο. Κάτι έκαναν μέσα στον φωτεινό κύκλο , που είχαν σχηματίσει γύρω από το μεγάλο αντικείμενο . Παρέμειναν εκεί περίπου από τις δέκα το βράδυ της Κυριακής μέχρι τις τρεις τα ξημερώματα της Δευτέρας. Το πρωί το μόνο που υπήρχε ήταν λίγος καπνός, ενώ το έδαφος όπου έγινε η προσγείωση και η γύρω χαμηλή βλάστηση είχαν καεί.."

Μάρτυρας που πήγε στην περιοχή της προσγείωσης , βρήκε κάποια εξαρτήματα μηχανισμού και ένα σπογγώδες υλικό . Κοντά στο σημείο αυτό βρίσκονταν ένα πεύκο, με τον κορμό του καμμένο σε χαμηλό ύψος . Όταν ο μάρτυρας επεχείρησε να πιάσει το πεύκο, στο χέρι του εμφανίστηκαν μικρές φουσκάλες, σαν να είχε καεί. Στην περιοχή της προσγείωσης υπήρχαν επίσης κυκλικά τρύπες στο έδαφος , με βουναλάκια χώματος γύρω από το άνοιγμα κάθε τρύπας. Εκεί ο μάρτυρας εντόπισε και παρέδωσε στις αρχές ένα παράξενο αντικείμενο: ένα κυκλικό εξάρτημα με δυο διαμετρικά αντίθετες κεραίες και χαραγμένο επάνω του ένα σχήμα που θύμιζε κεραυνό. Από ότι φάνηκε το πρωί, φαίνεται πως κάτι είχαν ρίξει , γιατί ο τόπος ήταν υγρός και οι καλαμιές κολλούσαν..

Το πρωί το μόνο που υπήρχε ήταν λίγος καπνός , ενώ το έδαφος όπου έγινε η προσγείωση και η γύρω χαμηλή βλάστηση είχαν καεί. Άλλος μάρτυρας που πήγε στην περιοχή της προσγείωσης, βρήκε κάποια εξαρτήματα μηχανισμού και ένα σπογγώδες υλικό. Κοντά στο σημείο αυτό βρισκόταν ένα πεύκο, με τον κορμό του καμμένο σε χαμηλό ύψος. Όταν ο μάρτυρας επιχείρησε να πιάσει το πεύκο, στο χέρι του εμφανίστηκαν μικρές φουσκάλες, σαν να είχε καεί.

Στις 19 Οκτωβρίου του 1990 το κέντρο έρευνας και τεχνολογίας της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, εξέδωσε μια δήλωση σχετικά με το γεγονός στην Αταλάντη. Σύμφωνα με αυτή την δήλωση, στις εγκαταστάσεις βρέθηκαν:

    Κομμάτια ενός θηλυκού βύσματος 11 με εκατοστά διάμετρο, φτιαγμένο από χαλκό και με αραβικούς αριθμούς στο κέντρο του
    Μία σειρά ενός multipin καλωδίου φτιαγμένο από χαλκό, συνδεδεμένο με το προαναφερθέν βύσμα.
    Ο μονωτής αυτών των καλωδίων που ήταν ένα μεταξένιο ύφασμα
    Ένα καμένο ελαστικό κυκλικό κάλυμμα
    Ένα δαχτυλίδι από χάλυβα
    Τρεις μπάρες από χάλυβα 10 cm η κάθε μία
    Στην κάτω μεριά δύο ρυθμιστές με το ελληνικό γράμμα Φ στην βάση τους

Η έκθεση βεβαιώνει ότι τα συντρίμμια που βρέθηκαν, ήταν γήινης προέλευσης, δεδομένου ότι υπήρχαν αριθμητικές και αλφαβητικές ενδείξεις. Ήταν παλαιάς τεχνολογίας, βασισμένοι στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν. Είναι πιθανώς κομμάτια ενός παλαιού δορυφόρου. Αυτό το συμπέρασμα βασίστηκε στις μετρήσεις, την καλωδίωση και την κατασκευή. Ο δορυφόρος πρέπει να είναι από την Ευρώπη ή την πρώην σοβιετική ένωση. Σχετικά με το γράμμα Φ, η επιτροπή ανέφερε ότι είναι από τη σοβιετική ένωση δεδομένου ότι εκείνη η χώρα χρησιμοποιεί το ελληνικό αυτό γράμμα στο κυριλλικό αλφάβητό της και επίσης έχει την τεχνολογία για μια τέτοια συσκευή.

Αυτή είναι μια καλή έκθεση. Γιατί όμως μετά από το λίγο της παραμονής τους στο κέντρο έρευνας και τεχνολογίας της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, τα συντρίμμια μεταφέρθηκαν στη NASA;

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ - ΝΑΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΙ!


15+Αρχιμ. Δανιήλ Γούβαλη (1940-2009)

Στο κεντρικότερο σημείο της Σόφιας, χαμηλά χω­μένη μέσα στο έδαφος υπήρχε μία όμορφη και αρχαία Εκκλησούλα, της Αγίας Πέτκας, δηλαδή της Αγίας Παρα­σκευής. (Στα βουλγαρικά η έκτη ημέρα της εβδομάδος ονομάζεται Πέτκα). Όχι της γνωστής Παρθενομάρτυρος, αλλά μιας συνώνυμης Οσίας, που τιμάται ιδιαίτερα εκεί, και που τα λείψανα της σήμερα βρίσκονται στην Ρουμα­νία.

Με αυτόν τον Ναό συνδέονται εντυπωσιακά και τρο­μερά γεγονότα, που έκαναν «ισχυρούς» της γης να υπο­τάξουν την βούληση τους σε κάποια άλλη ακαταμάχητη βούληση και δύναμη.

Γύρω στο 1963 απεφάσισαν οι αρμόδιοι να διαπλατύνουν τον κεντρικό δρόμο. Αυτό σήμαινε ότι το Χριστια­νικό μνημείο έπρεπε να κατεδαφισθεί. Θα απαλλάσσονταν έτσι και από ένα ανεπιθύμητο κτίσμα. Το συνεργείο κατεδαφίσεως ετοιμάσθηκε. Τον πρώτο ρόλο θα τον έπαιζε μία μπουλντόζα. Σε λίγα λεπτά της ώρας θα τον σώριαζε σε ερείπια. Έτσι υπολόγιζαν τα πράγματα. Τους ήρθαν ό­μως ανάποδα. Τραγουδήθηκε άλλο τραγούδι κι' όχι αυτό που επιθυμούσαν.

Ενώ έβαζαν εμπρός την μπουλντόζα και την κατεύ­θυναν προς τον Ναό, πάθαινε συνεχώς βλάβες. Την έφτια­χναν, αλλά και πάλι έσπαγε. Αδύνατο να πλησιάσουν στην Εκκλησία. Και σαν να μην έφθανε αυτό, μόλις γυρίζει στο σπίτι του ο εργάτης που με μανία επιζητούσε το γκρέμισμα, βρίσκει νεκρό ένα από τα μέλη της οικογε­νείας του!

Εν τω μεταξύ ο υπεύθυνος αυτής της επιχειρήσεως πληροφορήθηκε ότι οι εργάτες δεν κατόρθωσαν τίποτε. Έμαθε και τις λεπτομέρειες. Του φάνηκαν όλα ανόητα, και αγριεμένος είπε: «Δεν αξίζετε τίποτε. Μόνο για παρα­μύθια είσαστε. Αύριο θα πάω να τον γκρεμίσω ο ίδιος»!

Αλλά ο δυστυχής έμεινε μόνο με τα μεγάλα λό­για. Μόλις ανέβηκε μανιώδης επάνω στο μηχάνημα και βάδισε προς την Εκκλησία, και αυτό έσπασε, αλλά — το πιο συνταρακτικό — βρήκε και ο ίδιος ξαφνικά τον θά­νατο! Καταλαβαίνετε τι θλίψις, αλλά και τι τρόμος επα­κολούθησε. Δεν απέμεινε τίποτε άλλο, παρά να ανακα­λέσουν την διαταγή της κατεδαφίσεως.

Και για να ομορφύνει ο χώρος έφτιαξαν κάτι σαν υπό­γεια καταστήματα και μία πλατεία γύρω από τον Ναό, όπως φαίνεται στην προηγούμενη φωτογραφία.

Η Αγία Πέτκα ή μάλλον Εκείνος που λάτρευε η Αγία, έγινε γνωστό σ' όλη την Σόφια, ότι έχει ανυπο­λόγιστη δύναμη που αν κάποτε αρχίζει να την δείχνει, κα­ταλαμβάνονται όλοι από πανικό.

Τέτοιου είδους υπερφυσικά γεγονότα υπάρχουν πολυ­άριθμα. Και άλλοι Ναοί, που είχαν κάποια ιδιαίτερη ση­μασία και ιστορία μέσα στον Χριστιανισμό, μόλις αντι­μετώπισαν κατεδάφιση, την εξουδετέρωσαν με τρόπο που προκάλεσε θάμβος. Αυτό συνέβη και σε Ναούς που δεν έτυχε να έχουν κάποια ξεχωριστή αξία, πλην όμως με την απόκρουση του εχθρού επρόκειτο να τονώσουν την πίστη πολλών ανθρώπων.

Ο νεκροταφειακός Ναός του Αγίου Γεωργίου στα Φραγκουλέϊκα (μικρό χωριό της Αιτωλίας, μετά την Κλει­σούρα και πριν από το Αγρίνιο) ανάγκασε, γύρω στο 1968, την εθνική οδό Αντίρριου - Άρτας - Ιωαννίνων σε άσχημη παράκαμψη. Έλαβαν χώρα τα ίδια υπερφυσικά γεγονότα. Μάλιστα, το μηχάνημα που χάλασε καθώς βάλ­θηκε να γκρεμίσει τον Ναό, το άφησαν χαλασμένο εκεί, και, αφού τελείωσε όλο το έργο, τότε τόλμησαν να πλη­σιάσουν και να το φτιάξουν.

Δύο άλλοι Ναοί στην περιοχή Σκαραμαγκά - Ελευ­σίνας ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Ο ένας από αυτούς, Κοίμησις της Θεοτόκου, στην άκρη των Ναυπηγείων του εφοπλιστού Νιάρχου, όταν πήγαν να τον γκρεμίσουν για να συνεχίσουν το υψηλό τείχος, τους έσπαγε κάτι πελώρια μηχανήματα κατεδαφίσεως. Απεφάσισαν τελικά να κάνουν μικρή καμπύλη και να τον αφήσουν απείραχτο «έξω των τειχών». Μπορούσαν να τον περικλείσουν και μέσα, γιατί ο χώρος το επέτρεπε, αλλά ο φόβος που πή­ραν τους έκανε να τραβηχτούν αυτοί προς τα μέσα!

Ο άλλος κοντά στην λίμνη Κουμουνδούρου, στο όνομα της Μεταμορφώσεως. Εκεί γύρω στο 1963 έφτια­χναν δρόμο ασφαλτοστρωμένο προς τα Άνω Λιόσια. Έτσι στον επίσημο και παραθαλάσσιο δρόμο που από την Αθή­να προχωρούσε προς την Ελευσίνα, θα άνοιγε ένα παρακλάδι προς τα δεξιά για την κατεύθυνση που αναφέραμε. Όπως είχε χαραχθεί το σχέδιο, τους δυσκόλευε το ξωκκλήσι, και δόθηκε εντολή να το κατεδαφίσουν. (Ποιος ξέρει τι θεό λάτρευε αυτός που έδινε τέτοιες διαταγές); Κι' εδώ τα ίδια αξιοθαύμαστα συντελέσθηκαν. Το υνί του εκσκαφέα έσπασε δύο φορές, οπότε κατάλαβαν ότι έπρεπε να υποκύψουν σε ανώτερη θέληση. Έτσι η στρο­φή έγινε λίγο πιο πέρα, και το Εκκλησάκι με τον ωραίο του τρούλο συνεχίζει να στέλνει την ευλογία του και τον χαιρετισμό του σ' όλους τους περαστικούς στον πλαϊνό του πολυσύχναστο δρόμο.

Και στην περιοχή των Αθηνών συναντώνται παρό­μοιες ιστορίες.


Ένα βυζαντινό Ναΰδριο που υπάρχει σε χαμηλό επίπεδο πλάι στον Κηφισό ποταμό, ο Άγιος Νικόλαος ο «χωστός», παλαιά κατακόμβη, στην είσοδο του Πρα­κτορείου Λεωφορείων Πελοποννήσου, πολύ όμορφο και αρχαίο, ταπείνωσε τα επηρμένα φρύδια μερικών ασεβών. Έσπασε μία πρώτη μικρή μπουλντόζα και στην συνέχεια μία μεγαλύτερη. Τρομοκρατήθηκαν και το άφησαν στην θέση του.

Στον Άγιο Ιωάννη του Ν. Κόσμου, τον μεγαλοπρεπή αυτόν Ναό, πίσω από το ιερό και σύρριζα στην λεωφόρο Βουλιαγμένης υπάρχει ο παλαιός μικρός Αη-Γιάννης. Όταν οικοδομήθηκε ο μεγάλος, είπαν, σαν περιττό να τον γκρεμίσουν. Αλλά και εδώ τα ίδια. Έσπαζαν οι μπουλντόζες. Και έτσι τον άφησαν. Πρέπει να σημειώ­σουμε ότι στην Εκκλησούλα αυτή λειτουργούσε ο πιο άγιος ιερέας της Παλιάς Αθήνας, ο παπα-Νικόλας ο Πλανάς.

Θαυμαστές όλες αυτές οι περιπτώσεις και τονωτικές για την πίστη, αλλά και συμβολικές συγχρόνως — δεί­χνουν την ακατάλυτη δύναμη της Εκκλησίας του Χριστού. «Πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής».




ΠΗΓΗ... http://www.agioritikovima.gr

ΤΑ 15α ΠΟΖΑΡΙΤΙΚΑ.

Μέσα στην πληθώρα των πολιτιστικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται στην επαρχία μας, ξεχωρίζουν
 τα "15 ΠΟΖΑΡΙΤΙΚΑ" στο Λουτράκι
 και αποτελούν το "βαρύ πυροβολικό" των σπουδαίων παραστάσεων της περιοχής. 
Φέτος θα παρακολουθήσουμε ένα ζουμερό και γεμάτο τετραήμερο, στον καθιερωμένο χώρο του δημοτικού σχολείου Λουτρακίου και αναμένεται να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο.
Λουτράκι λοιπόν στις 22-23-24 και 25 Αυγούστου και επιβάλλεται μια βόλτα για να στηρίξουμε την παράδοση χορεύοντας, όπως πολύ όμορφα το λέει και η αφίσα των διοργανωτών.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα που μας έστειλαν οι νέοι του Λουτρακίου και οι οποίοι μας έχρησαν σαν χορηγούς επικοινωνίας.

Πέμπτη 22/8-20.30
ΚΛΟΟΥΝ FLIX Ταχυδακτυλουργός
Π.Σ.ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΤΟ ΠΟΖΑΡ 1ο παιδικό τμήμα
Π.Σ.ΣΙΤΑΡΙΑΣ ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ χοροί Μακεδονίας
ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΕΤΟΠΟΥΛΟΥ έντεχνο-λαϊκό-ρεμπέτικο

Παρασκευή 23/8-20.30
Π.Σ.ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΤΟ ΠΟΖΑΡ 2ο παιδικό τμήμα
Μ.Π.Σ.ΝΕΩΝ ΑΡΝΙΣΣΑΣ χοροί Μακεδονίας
Σ.Π. ΕΔΕΣΣΑΣ ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΑΒΡΑΣ χοροί Πόντου
Μ.Λ.Σ.ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ χοροί Βο'ί'ου Κοζάνης
Π.Ο.ΛΕΜΕΣΣΟΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ χοροί Κύπρου
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΗΧΟΣ παραδοσιακό γλέντι

Σάββατο 24/8-20.30
Π.Σ.ΝΕΩΝ ΜΕΣΗΜΕΡΙΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ χοροί Μακεδονίας
Λ.Ε.Μ.Χ.Μ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ χοροί πεδινής-ορεινής Καρδίτσας
Π.Σ.ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΤΟ ΠΟΖΑΡ τμήμα γυναικών
ΧΟΡ.ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΩΝ ΘΟΥΡΙΑΣ νησιώτικα
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΒΡΙΤΩΝ ΞΑΝΘΗΣ χοροί δυτικής Θράκης
ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΧΡΗΣΤΟΥ ΤΣΙΠΑΡΗ παραδοσιακό γλέντι

Κυριακή 25/8-20-30
Π.Ο.ΛΕΜΕΣΣΟΥ χοροί Κύπρου
Λ.Ο.ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΟΙ ΑΛΜΩΠΕΣ χοροί Μικράς Ασίας
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΡΗΤΩΝ ΜΕΣΗΝΙΑΣ Ο ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ χοροί Κρήτης
Π.Σ.ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΤΟ ΠΟΖΑΡ τμήμα παραστάσεων χοροί Μακεδονίας
ΧΡΥΣΟΔΑΚΤΥΛΟΙ παραδοσιακό γλέντι.





ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...